Artikel.nl




#5 Muse

Het is nog vroeg in de morgen, nou ja ‘vroeg’; het is vroeg in de morgen voor jouw doen op een vrije dag.

Geschreven door EAW EAW
Gepubliceerd op: 8 aug 2021
0
95
0
Je slaapt nog wanneer je ineens voelt hoe je benen van elkaar gaan en je iets tegen je kut voelt duwen. Even denk je dat het een lekkere droom is die je beleeft, maar wanneer je voelt dat het een echte warme pik is die gelijk je kut in wordt geduwd, schrik je. Bijna gelijk voel je hoe je armen die je onder je kussen had liggen vast worden gepakt, maar dan ook gelijk ruik je, weet je dat ik het ben. “Meester?!” zeg je half vragend, half opgewonden. “Ja, wie anders” hoor je mijn stem zeggen en gelijk voel je hoe ik mijn pik in je op en neer begin te stoten. “Geile dromen gehad vannacht slet; je kut is drijfnat” zeg ik intussen en jij antwoordt nog steeds wat slaperig: “dan zijn ze van u geweest”. Ik stoot wat harder en dieper en zeg: “Je twijfelde net nog wie jou zo ineens gebruikte slet, dus je zal in je dromen wel zo ontrouw als maar kan zijn”. “O nee, meester, dat zou ik niet willen!” zeg je er gelijk overheen gevolgd door: “ik behoor alleen aan u”. Intussen lig je al zwaar te ademen van opwinding. “Weet je dat wel heel zeker slet dat je mij in je dromen niet ontrouw bent?” vraag ik streng. “Nee, meester dat weet ik niet zeker” beken je, maar gelijk erop zeg je: “maar als ik het zou doen, zou ik het u vertellen, zodat u mij kan straffen voor mijn gedachten.” Je voelt je lichaam inmiddels over het bed heen en weer gaan, zo hard stoot ik mijn pik in je. Kreunend duw je je kut wat meer omhoog en knijp je de spieren stevig samen om mijn paal. De soppende geluiden van je kut zijn duidelijk hoorbaar en ik zeg: “geile sopkut!”. Je kan horen dat ik opgewonden ben en kreunt zelf: “O, ja meester naai uw geile neukslet”. “Hete snol ik zal mijn zaad spuiten in dat slettelijf van je!” grom ik er overheen. Gelijk knijp je de spieren van je kut nog harder om mijn pik heen. “O ja, meester doe het, gebruik me” kreun je. Ik stoot hard en diep in je. Je hijgt en kreunt van geilheid en ook mij hoor je opgewonden hijgen. Dan ineens stokt mijn adem. Je knijpt je kut nog eens zo hard mogelijk samen en dan voel je mij schokken. Mijn hete zaad kan je diep in je voelen komen. Even schokt mijn lichaam na en dan trek ik ineens mijn pik uit je. Je kreunt het uit en blijft nog zo geil als boter liggen zoals je ligt. Je voelt je kutje kloppen en wat open staan. Je denkt te voelen dat mijn zaad vermengt met jouw geil eruit loopt.

“Dat is nu een toonbeeld van totale beschikbaarheid voor een meester” hoor je me zeggen. Een fractie van een seconde denk je dat het een compliment richting jou is, maar je schrikt ineens wanneer je een vrouwenstem “Ja meester” hoort antwoorden. Je wilt gelijk omhoog schieten maar ik duw mijn knie op je kont en zeg: “Liggen blijven slet; ik wil dat je gezien wordt zoals je er nu bij ligt”. Gelukkig besef je dan dat de stem die je hoorde van je vriendin was en dat ik je niet voor de ogen van een voor jou totaal vreemde een beurt heb gegeven. Even moet je er wel aan de gedachte wennen dat je vriendin tegen je nog steeds wat openstaande en vooral ook natte kut aan zal zitten kijken, maar wanneer je beseft dat dat je best opwind knijp je de spieren van je kut wat extra samen, waardoor je zeker weet dat er nog wat vocht uit je loopt. “Slet!” zeg ik gelijk streng en ik geef je een harde kletsende tik op je kont. Bijna wil je “meer meester” zeggen, maar ik ben je net voor en zeg: “opstaan, je wassen en dit aantrekken” waarbij ik wat kleren op je bed gooi.

Je komt omhoog en kijkt gelijk naar je vriendin, die geknield aan het voeteneind van je bed zit. Aan haar ogen zie je al dat ze echt heeft toegekeken. Haar ogen zijn diep en kijken je bloedgeil aan. Wanneer ze opstaat zie je dat ze een geruit rokje, een haast doorschijnend witte blouse en witte kousen aan heeft; ze ziet er uit als een schoolmeisje. Je kijkt even naar de kleren die ik voor jou heb neergelegd en ziet dat die exact gelijk zijn. Je glimlacht een keer bij de gedachte dat jullie samen als schoolmeisjes gekleed zullen gaan, maar daarbij denk je vooral ook aan de straffen die schoolmeisjes zoal ondergaan. Je loopt naar je vriendin toe en geeft haar een kus op haar mond. Gelijk voel je hoe zij haast ongemerkt even een van haar vingers tegen je kutje aanduwt. Nu weet je het helemaal zeker; ze is net als jij boter geil. Je duwt je kruis wat extra tegen haar vingers aan en geeft haar nog een dikke kus op haar mond. Maar dan grijp ik in en zeg: “Niet met elkaar vunzen, jij onder de douche en jij hier komen”. Snel doe je een stap naar achteren bij je vriendin vandaan. Ze kijkt je nog aan en steekt dan ineens met een heel onschuldig gezicht haar vinger iets in haar mond. Je voelt de rillingen door je gaan, maar verlaat toch maar snel de kamer om je te gaan douchen en te gaan kleden. “Wat deed jij daar?” hoor je me nog net streng zeggen tegen je vriendin. Je glimlacht bij de gedachte dat zij straf zal krijgen. Je glimlach is zeker niet vanuit leedvermaak, je geniet er gewoon van om soms zo straf te krijgen en verwacht dat je vriendin er nu net zo van zal genieten.

Wanneer je je onder de douche begint te wassen moet je je inhouden om je niet even te vingeren. Je voelt je echt nog botergeil en verlangt ernaar om even flink klaar te kunnen komen. Maar je doet het niet; je hebt mij nu eenmaal belooft om je niet te bevredigen zonder mijn medeweten. Iets wat je soms best frustrerend vindt, maar je belofte breken zou je eigenlijk niet doen of je zou het me achteraf opbiechten wat je een zware, maar naar jouw gevoel wel verdiende, straf zou opleveren. Nee, klaarkomen doe je alleen nog maar als ik je daarmee beloon, hoe moeilijk het soms ook is om het niet even stiekem toch te doen.

Je hoort je vriendin een paar keer behoorlijk hard kreunen en bent echt benieuwd wat ik met haar aan het doen ben. Je draait snel de kraan dicht en je droogt je daarna af. Vervolgens trek je de kleren die ik voor je heb meegenomen aan. Zelfs het maagdelijke witte ondergoed zit erbij. Hoewel je het je absoluut niet vindt staan, vindt je het wel leuk om het voor mij aan te trekken. De blouse heb ik wat aan de kleine kant genomen, waardoor je borsten er echt strak in komen te zitten. Wanneer je ook nog de witte kousen en het rokje aan hebt bekijk je je nog even in de spiegel. Je glimlacht een keer: een echt stout schoolmeisje. Dan loop je snel naar de kamer toe. Maar helaas hoor je al niets meer daarbinnen. Je doet de deur open en ziet in de hoek van de kamer je vriendin staan met haar rokje met beide handen opgetild. Haar slipje heeft ze nog aan, maar je kan toch gelijk al wel een paar rode strepen over haar billen heen zien lopen. Vlak naast haar staat die: de cane. Een rilling gaat door je heen.

Ik zit de krant te lezen en zeg zonder de krant maar iets aan de kant te doen: “ga er dichterbij staan en kijk goed wat er vandaag gebeurt als je je niet als een net schoolmeisje gedraagt”. Je doet zoals ik heb gezegd en gaat op een meter afstand van je vriendin staan te kijken. Nu zie je pas goed dat ze meerdere tikken op haar kont heeft gehad. Eigenlijk heb je best wel wat medelijden met je vriendin, hoewel je het aan de andere kant eigenlijk ook best opwindend vindt en verwacht dat je vriendin zich helemaal niet zo naar zal voelen. Je hoort mij achter je de pagina’s van de krant omslaan, maar blijft stil toekijken naar je vriendin. Je gevoel zegt dat als je dat niet zou doen, je wel eens heel snel in een andere hoek van de kamer zou kunnen belanden met net zo’n rode kont. Die rode kont vind je nog tot daar aan toe, maar om zo in de hoek te moeten staan, lijkt je nu even niets.

Gelukkig heb ik de krant vrij snel uit of stop ik in elk geval met het lezen ervan. “Kom hier meisjes” zeg ik. Je giechelt een keer wanneer je mij dat hoort zeggen, maar gelijk zeg ik: “Wat valt er te giechelen?” en jij antwoordt: “Niets meester”. Wanneer jij en je vriendin voor me staan bekijk ik jullie nog een keer helemaal en zeg dan: “Het enige wat er nog aan ontbreekt zijn staartjes in jullie haar”. Je kijkt me gelijk wat verschrikt aan, de kleren zijn nog tot daar aan toe, maar staartjes zou je echt vernederend vinden. Gelukkig ga ik er niet verder over door, maar ik laat je gelijk wel weer schrikken wanneer ik zeg: “we gaan zo”. Wat zou betekenen dat je voor de zoveelste keer met ongebruikelijke kleding met mij de deur uit zou moeten. Blijkbaar heeft je vriendin gelijk door dat je het idee niet zo aantrekkelijk vindt want ze zegt gelijk: “Gewoon doen of het carnaval is”. Je glimlacht maar vindt het nog maar niet.

Ik loop de kamer uit en vervolgens de deur uit. Jij en je vriendin komen achter mij aan. Bij de deur pakt je vriendin je hand vast en doet ze ook net alsof het carnaval is, hoewel dat wel een paar maanden geleden was. Snel gaan jullie zitten op de achterbank van mijn auto en we rijden weg. “Meester, heeft het zin om u te vragen waar we naar toegaan?” vraagt je vriendin wanneer we de straat uit zijn. “Wat denk jezelf?” is mijn vraag terug aan haar. Ze laat haar hoofd iets zakken na mijn antwoord, maar dan zeg jij: “Toe nou meester, waar gaan we naar toe?”. Je kan me in de autospiegel zien glimlachen en dan zeg ik: “We gaan picknicken bij een oud gebouw”. “Waarom geeft u haar wel antwoord?” vraagt je vriendin, waarop ik antwoord: “Had jij die vraag gesteld, dan had je ook antwoord gehad”. Weer zakt het hoofd van je vriendin. Maar jij duwt iets met je been tegen dat van haar aan en glimlacht een keer naar der. Gelijk begint je vriendin ook weer te glimlachen; zo erg vond ze het dus ook niet.

Wanneer jij je been weer iets terug doet, duwt je vriendin met dat van haar tegen dat van jou aan. Even glimlacht ze ondeugend naar je en dan pakt ze met een hand de rand van haar rokje beet en schuift dat langzaam omhoog. Ze zit recht achter mij waardoor ik niets kan zien. Je probeert zo onopvallend mogelijk te kijken naar wat ze doet. Je ziet haar witte slip zitten; hij zit zo strak dat je de vorm van haar schaamlippen meent te kunnen zien. Weer kijkt ze je even ondeugend aan en vervolgens laat ze haar hand langzaam richting het kruisje van haar slipje gaan. Een vinger steekt ze daarbij uit en daarmee gaat ze over haar slipje heen, precies tussen de vormen van haar schaamlippen door. Je moet goed opletten dat je er niet naar blijft kijken. Een ding weet je wel zeker: zowel het spelen wat je vriendin doet, als het kijken wat jij doet, zal ik als niet netjes beschouwen.

Maar intussen voel je je wel steeds geiler worden. Je tepels zijn hard geworden en proberen haast door de strakke stof van je BH en blouse te prikken. Wanneer je even naar je borsten kijkt kan je de vormen ervan duidelijk zien. Je vriendin zit nog steeds over haar kruis te wrijven, waarbij ze jou met een boter geile blik zit aan te kijken. Je weet wel dat ze zit uit te dagen en zelf begin je erop te hopen dat ik haar zo zal betrappen. Niet omdat zij dan straf zou krijgen, maar omdat je verwacht dat ik jullie beide dan onder handen zal nemen. Je vriendin gaat nog heel iets verder en duwt met een van haar vingers haar slipje opzij zodat haar dikke schaamlippen bloot komen en je haar clit kan zien zitten. In haar ogen kan je haar vraag wel lezen: “vinger mij” zeggen ze tegen jou. Maar je doet het niet, hoewel je er best naar verlangt.

We rijden inmiddels in een bosrijke omgeving en het duurt niet lang voordat ik een openstaand hek binnen rijd. Waar we zijn weet je niet; je hebt absoluut niet opgelet. Je vriendin doet snel haar rokje weer wat terug, want we zijn bijna op de plaats van bestemming. We komen aan bij een oud laag gebouw. Vervallen is het niet, maar het is ook niet meer in gebruik. Daar stappen we uit. Je kijkt nog eens naar het gebouw en meent dat het iets van een oude school is. We lopen erom heen en ik loop recht op de achterdeur af, die open blijkt te zijn. Aan mijn gezicht kan je aflezen dat dat mij niet verbaast. We gaan naar binnen en je gevoel blijkt juist te zijn: het is een schoolgebouw. “Kent u dit gebouw meester?” vraag je en met een glimlach antwoord ik: “ja, het is een oude school voor privé-onderwijs, wat al jaren niet meer wordt gebruikt”. “Hoe weet u dan van het bestaan?” vraag je en ik zeg: “ik kwam gewoon op internet tegen wat ik zocht”. We lopen een klas in waar nog een aantal bankjes staan. “Ga zitten” zeg ik en ik wijs jullie twee tafeltjes aan. “Wat gaan we dan doen meester?” vraag je met een glimlach. “Wat schoolmeisjes horen te doen overdag; iets leren” is mijn antwoord. “Ja, ja dat zal me wel een les worden” zegt je vriendin. Gelijk kijk ik haar recht in haar ogen aan en zeg streng: “twijfels over mijn opvoedkundige kwaliteiten?” Je moet er haast om lachen maar je weet je in te houden. “Nee, meester” antwoord je vriendin, die ook haar lachen moet inhouden.

Ik ga bij het bord staan en schrijf op het bord een woord. Het bord heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en het woord is haast niet leesbaar. De cane gebruik ik als aanwijsstok en zeg: “wat is een gag” en wijs dan naar je vriendin. “Dat is een ding dat u in mijn mond kunt stoppen, zodat ik niets meer kan zeggen, meester” antwoord ze. “Bijna goed” is mijn reactie, “Het is een knevel voor je mond. Dus kan ook over je mond heen. Daarbij is het niet alleen om de sub stil te maken, het kan ook vernederend zijn, doordat ze haar speeksel niet meer kan inslikken en het dus haar mond uitloopt”. Daarna stel ik de volgende vraag: “wat is het verschil tussen een dildo en een vibrator”. Dit keer moet jij het antwoord geven. Je glimlacht en zegt: “de vibrator trilt als die in mijn kut zit en de dildo niet”. “Ga staan en kom hier!” zeg ik gelijk streng. Je komt gelijk omhoog en loopt op me af. “Wat zei je net?” vraag ik streng. Je kijkt me nog een heel klein beetje vragend aan, maar eigenlijk weet je al wel waarom het gaat. “Nou?” zeg ik nog eens streng. “Kut, meester” zeg je zacht. Gelijk duw ik je voorover op de tafel en zeg: “doe je rok omhoog”. Je voelt de rillingen door je lichaam gaan en trekt je rokje omhoog. Je hoort de cane zwiepen en dan komt hij met een stevige tik tegen je kont aan. Je kreunt hard van de pijn die je voelt. Ik geef tien stevige tikken op je kont die allemaal een pijnlijke rode streep achterlaten. Dan moet je weer gaan zitten. Je doet het voorzichtig want je kont doet best wel zeer. Je vriendin kijkt je aan en zegt met een glimlach: “een zere kont?”. Mijn reactie kan niet uitblijven. Met een paar grote passen sta ik naast haar en ik laat haar over haar tafeltje buigen jouw richting op. Ook je vriendin krijgt tien tikken met de cane. Bij iedere tik zie je de pijn in haar ogen en hoor je haar kreunen. Toch heb je het gevoel dat ik haar veel minder hard sla als jou. Eigenlijk weet je dat wel zeker ook: je weet dat ik me zal aanpassen aan wat ze kan hebben. Waardoor het voor haar uiteindelijk net zo pijnlijk zal zijn als voor jou. Hoewel pijnlijk? De tikken op je kont hebben je ook behoorlijk geil gemaakt en toekijken hoe je vriendin het ondergaat heeft daar ook nog aan bijgedragen.

Vervolgens moet jij weer opstaan en bij het bord gaan staan met je gezicht er naar toe. Ik blijf bij je voorover gebukte vriendin staan en zeg vraag aan jou: “vertel me nu, wat zij in de auto deed”. “Nee, meester dat kan ik niet” antwoord je gelijk. “Waarom kan je dat niet, je weet toch of ze iets deed of niet soms?” zeg ik streng. En jij antwoordt: “Ik wil alles voor u doen meester, maar dat vertellen niet”. “Goed dan geef ik je vijfentwintig tikken” zeg ik en gelijk loop ik op je af. Je draait je om en zegt: “Nee!” Maar dan zeg ik heel hard en streng: “Draai je om!”. Je bent boos echt boos, maar mijn ogen kijken jou misschien wel net zo boos aan. Ik pak je arm beet en laat je met een ruk richting het bord draaien. “Vijfentwintig of je beantwoord mijn vraag: wat deed ze?” zeg ik hard en streng. Je weet dat je die vraag nooit zal beantwoorden, maar mijn boosheid doet je schrikken: zo boos heb je mij nog nooit gezien. Maar toch zeg je weer heel hard: “Nee!” Je wilt weglopen en wilt ook echt weg gaan. Maar ik grijp je vast bij een arm en bij je haar. “Laat me los” zeg je boos. Maar ik duw je terug richting het bord. Je vriendin wil ingrijpen en zegt: “Ik heb” maar ik laat haar haar zin niet afmaken en zeg hard: “Zwijg jij!” Je bent woedend, maar dan zeg ik ineens: “het stopwoord ben je niet vergeten he?” Heel even ben ik stil en dan zeg ik: “en ook niet dat je mij altijd moet vertrouwen he?” Even moeten de woorden tot je doordringen en als ze iets tot je zijn door gedrongen zeg ik: “Natuurlijk mag je je vriendin niet verraden, ook niet aan mij”. De tranen schieten bijna gelijk in je ogen. Je begrijpt dat dit echte mindfuck was, dat ik echt deed alsof en dat je vergeten was dat je me altijd kon vertrouwen. Op het moment dat je tranen beginnen te lopen leg ik een arm om je heen en hou je tegen me aan. Even lopen je tranen en dan zeg je zacht: “Het spijt me meester”. Ik geef je een kus op je mond en zeg: “Blijven onthouden sletje, altijd is de meester te vertrouwen en altijd kan je een stopwoord gebruiken” en jij zegt zacht: “ja meester”.

“En nu jij” zeg ik vervolgens tegen je vriendin die nog steeds voorover gebogen staat. “Wat zijn de stopwoorden?” vraag ik en je vriendin antwoord een beetje vragend: “genade?” En ik antwoord: “Dat is een, genade: een teken dat je aan de grens zit van wat je kunt hebben. De ander is STOP! Stop is veel harder en gebruik je alleen als ik over de grens ben gegaan. Iets wat ik nooit hoop te doen. Bij genade gaat het spel verder, bij stop, stopt alles en heb ik vermoedelijk wel het een en ander uit te leggen.” Je vriendin knikt dat ze het heeft begrepen. “Waarom ik het je nu pas vertel?” zeg ik daarna en je vriendin kijkt me even aan, met dezelfde vraag in haar ogen en ik zeg: “tot nu toe ben ik ver uit de buurt van jouw grenzen gebleven, maar dat gaat veranderen, daarom moet je ook je grenzen kunnen aangeven. Kan je dat?”. “Ja meester” antwoordt je vriendin en ik antwoord: “ik vertrouw op je, denk erom”.

Vervolgens loop ik op je vriendin af en zeg streng: “vertel op, wat deed je in de auto?” Je vriendin slaat haar ogen neer en klemt haar handen om de tafel. Intussen schuif ik haar rokje omhoog en zeg nog eens streng: “Nou, wat deed je?”. Een beetje twijfelend en heel voorzichtig vertelt je vriendin wat ze deed. Wanneer ze vertelt hoe ze haar slipje iets aan de kant schoof en zich echt vingerde zeg ik: “Hou je mond! Zo doen nette schoolmeisjes niet of wel soms?”. “Nee meester” antwoordt je vriendin zacht. Ze is duidelijk onder de indruk van mijn strengheid. Die veel duidelijk is dan toen straks toen ik jullie om jullie taalgebruik tikken gaf. Ik pak het slipje van je vriendin vast en trek het naar beneden. Dan hou ik de cane tegen haar billen en zeg: “tel mee”. Gelijk geef ik de eerste tik en na een harde kreun zegt je vriendin “een”. Weer volgt een tik en je hoort je vriendin weer kreunen en dan “twee”zeggen. Zo krijgt ze vijftien tikken maar bij de zestiende begint ze het duidelijk echt moeilijk te krijgen. En bij de twintigste tik hoor je haar iets snikken. “Nog vijf” zeg ik streng en ik geef de eenentwintigste tik en de tweeëntwintigste. De tranen lopen over de wangen van je vriendin. Je voelt hoe moeilijk het is voor haar en wilt eigenlijk niet kijken. Maar je ziet ook mijn gezicht. Je ziet dat ik niet boos kijk, maar heel geconcentreerd. Uit ervaring weet je hoe goed ik je in de gaten probeer te houden wanneer ik verder ga dan normaal, wanneer ik tegen je grenzen aankom. Je krijgt zelfs het gevoel dat ook ik het er moeilijk mee heb, maar toch geef ik de volgende tik. Dan hoor je je vriendin “genade meester” zeggen en gelijk begint ze te huilen. Direct laat ik de cane zakken en leg hem op tafel neer. Ik pak je vriendin op bij haar armen en hou haar vast. Je hoort hoe ik haar troost en ziet hoe ik nu ineens heel zacht voor haar ben. Minuten lang staan je vriendin tegen elkaar. Je vriendin haar hoofd tegen mijn schouder en mijn hand die haar zacht streelt. Dan gaat haar hoofd weer omhoog en je hoort haar zacht “dank u meester” zeggen en dan volgt een kus. Je staat doodstil toe te kijken. Je kan nog zo goed herinneren toen ik bij jou zo ver ging dat je wel om genade moest vragen en de gevoelens die toen loskwamen. Het warme en troostende gevoel wat ik vervolgens gaf en de overwinning die je uiteindelijk zelf voelde…

Roy LeGrand
0
Geschreven door EAW EAW
Gepubliceerd op: 8 aug 2021
0
95
0

Recente en relevant artikelen