Even kort: waarom hashtags?
Oké, en wat is het grote voordeel?
En dan nu waarvoor je gekomen bent...
- Gebruik max. 3 merkhashtags. Dit zijn de termen die specifiek bij jouw bedrijf passen en die vertellen wat je doet als bedrijf. Voor mij zou dat bijvoorbeeld #copywriting zijn.
- Kies 5 populaire hashtags. Dat zijn de hashtags die zo'n 100.000+ keer zijn gebruikt in een bericht. Meer is zinloos, omdat er om de seconde wel een nieuw bericht mee wordt gepost. Je bericht verdrinkt dan in een zee van andere en dat is juist het tegenovergestelde van wat je wil!
- Kies 5 minder populaire hashtags. Dit zijn de woorden die zo’n 10.000 – 50.000 keer zijn gebruikt in een bericht.
- Kies max. 5 specifieke niche tags. Dat zijn de zoektermen die extreem relevant en specifiek zijn aan je werk, onderneming en/of branche. Ze zijn hoogstwaarschijnlijk onder de 10.000 keer gebruikt zijn, maar het zijn wél de hashtags waar jouw doelgroep naar zoekt.
Comments
- 27 juni
- Hide replies (1)
1- 12 aug
1- 13 juni
- Hide replies (1)
1- 13 juni
0- 9 juni
- Hide replies (1)
1- 13 juni
0- 8 juni
- Hide replies (1)
1- 9 juni
0- 6 juni
- Hide replies (1)
1- 9 juni
0